„MySpace“ nusprendė pasivyti „Facebook“

Socialinio tinklo „MySpace“ vadovybė ketina kelis kartus (iki 200-300 milijonų naudotojų) padidinti auditoriją, skalbia „Reuters“.

Artimiausiomis savaitėmis „MySpace“ pradės keisti savo interneto svetainę dalimis. „MySpace“ administracija tikisi sumažinti atsilikimą iki didžiausios socialinio tinklo „Facebook“, kurios auditorija viršija 400 milijonų žmonių. „MySpace“ strateginis tikslas – konkurento aplenkimas.

Naujoji internete svetainė bus orientuota į muzikinį turinį. Vartotojai galės klausytis muzikos, kuria dalinasi kiti. Šios ir kitos funkcijos skirtos palikusių socialinį tinklą susigrąžinimui ir naujų narių pritraukimui.

2009 metais „MySpace“ išgyveno reorganizaciją. Buvo masiškai atleidžiami darbuotojai, uždaromi biurai kai kuriuose šalyse. 2010 metų sausį „MySpace“ auditorija siekė 119,6 milijono vartotojų. Tai 7,4% mažiau negu praėjusiais metais, bet daugiau negu lapkritį, kai vartotojų skaičius siekė iki 108,1 milijono.

Parengė: redakcija
Šaltinis: Reuters

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *